Home Diverse Dotări noi comerciale de afișaj pentru un 2022 mai profitabil

Dotări noi comerciale de afișaj pentru un 2022 mai profitabil

by admin@nunta

Orice client al unui magazin alimentar sau al unui raion de acest gen dintr-un supermarket se oprește la echipamentele de afișaj al mărfurilor. Mai ales în fața popularelor vitrine frigorifice orizontale.

Categoric, vitrinele frigorifice sunt cele mai importante elemente funcționale ale echipamentului tehnic dintr-un magazin, destinate depozitării, expunerii și vânzării ulterioare de produse perisabile. În plus, ele reprezintă o parte importantă a designului spațiilor magazinului.

Clasificarea echipamentelor de afișaj orizontale

În funcție de condițiile de temperatură suportată, există vitrine orizontale reci cu temperatura apropiată de zero grade Celsius, dar pozitivă, altele cu temperatura scăzută și o a treia categorie de vitrine combinate. Cele mai frecvente sunt acelea cu temperatura medie. Ele pot să fie setate de obicei între 0 și + 7/10 grade Celsius. Sunt destinate păstrării salatelor, tuturor produselor lactate, mezeluri, și a unor semifabricate de natură alimentară.

Stocarea și afișajul produselor precongelate se realizează folosindu-se vitrine la temperatura joasă. Intervalul lor de lucru este de la 0 la -6 grade Celsius. Pentru produsele congelate, care sunt deosebit de capricioase pentru condițiile de depozitare, se folosesc vitrine speciale la temperatura mult mai joasă, capabile să fie programate a răci mărfuri până la -18/24 grade Celsius.

Vitrinele frigorifice mixte combină cu succes parametri primei și celei din urmă. Setările lor aproximative ale temperaturii variază de la -7 la +7 grade Celsius.

Pentru prăjituri, produse de patiserie și alte dulciuri se realizează vitrine frigorifice orizontale speciale de cofetărie. Acestea pot asigura păstrarea și etalarea produselor, în condiții de temperatură de la +3 la +15 grade Celsius.

În punctele de vânzare cu amănuntul care își desfășoară activitatea în principal la tejghea, de regulă, se folosesc vitrine închise publicului, unde doar angajații au accesul la mărfurile din interior. Pentru supermarketuri, în care este nevoie de un acces constant nemijlocit la mărfuri, se recomandă a se folosi vitrine cu peretele frontal deschis.

În funcție de modul plasării mărfurilor în echipament, se disting vitrinele cu un singur nivel și mai multe niveluri. În produsele cu un singur nivel, toate produsele sunt situate într-un singur plan, în cele cu mai multe niveluri, se pot clasifica mai bine ele pe categorii, în mai multe „etaje”.

Mai este un parametru important, calculele de profunzime. În conformitate cu acesta, modelele existente pe piață sunt:

– înguste (până la 80 centimetri);

– medii (până la 105 centimetri);

– late (peste 105 centimetri). 

Experții au observat de multă vreme că o vitrină care poate găzdui un volum mai mare de produse își poate amortiza costurile de achiziție și de exploatare mult mai repede, decât una de dimensiuni reduse.

Vitrine orizontale și verticale

Vitrinele frigorifice orizontale sunt optime pentru expunerea mezelurilor, lactatelor, preparatelor gata preparate, gustărilor reci etc. 

Vitrinele frigorifice verticale sunt bune pentru plasarea unei varietăți de băuturi: sifon, suc, produse cu conținut scăzut de alcool. Branding-ul vitrinelor a devenit o tendință populară în ultimii ani, fiind ușoară aplicarea simbolurilor caracteristice unui anumit producător. Acest lucru promovează conștientizarea mărcii și o creștere naturală a vânzărilor.

Categoric, succesul activității antreprenoriale în domeniul comerțului depind direct și de alegerea competentă a vitrinelor frigorifice și de amplasarea cât mai abilă a acestora.

Intră pe tcromania.com pentru detalii și comenzi de echipamente HoReCa de acest gen!

O sa-ti placa: