Home NuntaAgentii nunti Cum sa incepi o afacere ca organizator de nunti

Cum sa incepi o afacere ca organizator de nunti

by admin@nunta

Cum sa incepi o afacere ca organizator de nunti

Figura organizatorului de nunta a aparut in anii 1950 in Statele Unite. La inceputurile sale a fost legat de femei si de integrarea lor in viata profesionala. Treptat, fenomenul organizarii de nunti prin profesionisti a fost in plina expansiune. In acest fel, a fi „wedding planner” a devenit astazi o cariera profesionala consacrata. De-a lungul anilor, afacerea a cucerit pietele europene si din America Latina. Asa ca astazi este posibil sa incepi o afacere cu organizator de nunti in mare parte a lumii.

Desi numarul casatoriilor a fost mereu expus fluctuatiilor, urcusurilor si coborasurilor in cifre, in ultima perioada pare sa existe o stabilitate in sector. In plus, apelarea la serviciile profesionistilor pentru organizarea de nunti a fost in crestere. A fi organizator de nunti devine o oportunitate de afaceri cu multe perspective de viitor.

Cum sa fii organizator de nunti: pasi pentru a-ti incepe propria afacere

Pentru a deveni un planificator de nunti si a-ti incepe propria afacere de planificare a nuntii necesita ceva planificare. Lucrul bun la aceasta afacere este ca poti incepe o mica investitie, deoarece nu vei avea nevoie de stoc , ci doar ai multe contacte cu furnizorii. In plus, poti incepe o afacere cu organizator de nunti atat online, cat si poti crea un local mic. Accesand acest link vei afla mai multe informatii despre cum sa promovezi o afacere in mediul online si cum sa obtii mai multa vizibilitate.

  1. Plan de afaceri pentru wedding planner

Planul de afaceri este ghidul tau, harta ta, cea care iti va arata caile sigure de urmat pe parcursul proiectului. Prin urmare, este primul pas si cel pe care nu il poti sari sub nicio forma. Un plan de afaceri este un document in care iti vei prezenta viziunea pe termen scurt, mediu si lung asupra intreprinderii tale. In el trebuie sa stabiliti datele financiare si studiile de marketing.

  1. Studiu de piata

Efectuarea unei analize atente a pietei in care doriti sa va deschideti propria agentie de organizare a nuntii este esentiala. Pentru a incepe sa analizati piata trebuie sa raspundeti la cateva intrebari:

  1. Piata este semnificativa?
  2. Cum s-a comportat in ultimii ani?
  3. Exista concurenta? Care sunt punctele sale slabe si punctele forte?
  4. Cate casatorii se celebreaza in fiecare an in zona?
  5. Cate cupluri apeleaza la serviciile unui wedding planner?
  1. Esti online?

Aparitia internetului, timp de cateva decenii, a determinat multe afaceri sa inceapa complet online . Care va fi cazul tau? Veti infiinta o afacere online cu organizator de nunti ? 

Cele mai citite articole

In primul caz, si este cea mai ieftina versiune, poti avea un site unde iti oferi toate serviciile. In plus, trebuie sa plasati imagini cu munca dvs. ca scrisoare de intentie. Cand un client solicita o programare, puteti oferi livrare la domiciliu, care este in prezent atat de la moda . Astfel, vei evita toate costurile pe care le presupune un local.

  1. Publicul tinta

Este timpul sa va definiti publicul tinta. Acest pas este fundamental deoarece toate serviciile si strategiile de marketing vor fi indreptate catre publicul dumneavoastra . In general, publicul tinta pentru acest sector sunt persoane cu varste cuprinse intre 20 si 40 de ani. Efectuarea unui studiu al datelor demografice ale zonei va fi de mare ajutor. Ar trebui sa va concentrati pe variabile demografice precum varsta, sexul, puterea de cumparare etc.

  1. Definiti numele si logo-ul afacerii dvs

Care va fi numele afacerii? Numele companiei reflecta identitatea acesteia. Nu numai ca ar trebui sa fie atractiv si usor de retinut, dar ar trebui sa exprime si caracterul afacerii tale . In plus, este recomandat sa contina cateva dintre cuvintele cheie precum nunti sau nunta, evenimente etc. O alta varianta este sa-ti pui numele sau prenumele pe ea, lucru care este foarte la moda. Pe de alta parte, logo-ul trebuie sa fie asociat cu numele si cu serviciile.

Ce face un wedding planner?

Un wedding planner este acea persoana sau companie dedicata organizarii nuntii. Nuntile sunt una dintre cele mai stresante momente din viata unui cuplu. Daca adaugam nervilor de a face pasul cel mare de a organiza si coordona nenumarate detalii pentru ceremonie, poate fi o provocare pentru viitorii soti.

Organizatorul de nunti se va ocupa de ascultarea ideilor mirilor si de a-i sfatui pe tot parcursul procesului. Dar da, un wedding planner nu isi impune niciodata criteriile, ea doar sfatuieste , decizia finala revine clientilor.

Functia unui wedding planner este de a finaliza chiar si cel mai mic detaliu al ceremoniei , de la asezarea invitatilor pana la melodia preferata a miresei. Ea este supraveghetorul si cea care trebuie sa se asigure ca totul decurge perfect.

Cele mai citite articole